.. Hej Hej Im Back ;D

Hej svej lingon pastejj .. Här är jag igen .. Joma99 !
Miss me? Nej i know .. Jag var ingen bra bloggare haha ;P
Aja , nu sitter jag här .. bloggar på en blogg som typ alla läser (Ironi?) :)
Hoppas denna blogg kan någon gång bli aktiv och bra. Haha rekordet är ju trots allt bara 41 besökare !
Jag bloggade för typ hmm .. 3 månader sedan. Då jag skrev ett inlägg om hur jag inte orkade blogga mer.
Och varför och så .. Haha var ganska tragiskt eller hur? Aja alla kanske inte ens har läst det ! :)
Såhär ser jag ut nu iaf ! :


Snygg klänning jag måla va? .. Aja kolla de nya funktionerna !
Nu kan man somma in och ut ! Rätt praktiskt när man ska sminka !
Jag använde mig ut av  det förut iallafall ! Nu har stardoll bara gjort bra funktioner tycker jag iallafall !
Vad tycker ni? ( HOHO?!?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0