Testskrivare >.<

                                                             

Somsakt jag är en ny testskrivare! Och ska ja testskriva här på bloggen. Jag gjorde en liten pressentation som mattis9 gjorde. [Dålig fantasi D:] Aja, jag är en tjej som inte vill säga sin older. Jag är en lycklig datanörd och älskar min katt sixten :D! Jag gillar:Minecraft, Manga, stardoll, familjen och ja allt sånt :}!
Och är duktig på musik. Jag har varit medlem på stardoll i ett år och älskar det m.m
det var nog allt om mig! Jo en sak till. jag ÄLSKAR te!!
//Lipstickan   ♥♥                                                                                                                                                                       
                                                                                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0