Mest andvända och måste ha! :D

Jag har tänkt på att skriva ett inlägg med mina måste ha och mest andvända saker på stardoll.
Så nu gör jag det!! ;D
Mina mest andvända:

Äpple väska. Den ser man typ på alla mina outfits ^-^
 Evil panda Green apple shoulder pursle.

Rengbågs strumper. Min favoo!
 archive idoru stockings

Och sist min Hb scarfs! I ♥ IT!
Fuge Hot buys scarf ^.-

Det var svårt att välja men mina mest vill HA:

Ett lätt val enligt mig. en vacker grön klänning. Från wild candy
Wild Candy dotted dress

OHHH JAG VILL HA! >.< En solklar gul klänning från evil panda
Evil panda Chiffon summer dress

Och till sist en rosa kjol från Evil panda. SÅ GULLIG!
Evil panda Girlish day skirt

Det var alla mest andvända och vill ha från mig!
// Lipstickan ;D ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0